Avatar billede random_act Nybegynder
01. juli 2003 - 01:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jubii CS pakke

Jeg har købt pakken. Og nu er det jo bare lige hvordan aktiveres den?
01. juli 2003 - 02:14 #1
Gå ind på denne side og registrer dit brugernavn - så er du i gang.

http://underholdning.jubii.dk:9080/games/cs/pakke/
Avatar billede random_act Nybegynder
01. juli 2003 - 02:16 #2
Der står bare:
Du har nu registreret dit CS nick ****** på vores servere, der vil gå op til 24 timer før du kan bruge det på serverne.
Og hvad mener de med det?? Hvad med det pass jeg satte hvordan finder serveren ud af at jeg kender det? Spørger den vær gang jeg logger på eller skal jeg bruge det som pass til selve serveren?
Avatar billede alleykat Nybegynder
01. juli 2003 - 02:17 #3
01. juli 2003 - 02:32 #4
Du skal bruge det hver gang du logger på.
Avatar billede random_act Nybegynder
01. juli 2003 - 02:33 #5
Bliver jeg spurgt efter det?
Hvis jeg gør hvordan?
Kan jeg smide det bagefter adressen i min genvej lige som med -game cstrike?
Avatar billede random_act Nybegynder
06. juli 2003 - 01:25 #6
Mit nick er blevet reserveret så nu kan jeg ikke spille under det navn længere og den siger at de sidste 2 pladser er reserveret til brugere der har købt CS pakken.
Hvad skal jeg gøre for at den fatter at jeg har købt pakken og at mit nick det er mit??
Avatar billede random_act Nybegynder
08. juli 2003 - 11:17 #7
Er jeg glemt og efter ladt eller hvad??
Er der virkelig ingen der kan for tælle mig hvordan jeg sætter mit nick pass??
Jeg lukker om 24 timer hvis der ikke er kommet et svar.
Avatar billede random_act Nybegynder
14. juli 2003 - 05:03 #8
Jeg lukker dette spm. nu. Jeg har fundet hjælp på deres IRC kanal.