Avatar billede mrscoop Nybegynder
30. juni 2003 - 20:48 Der er 7 kommentarer

Er du dygtigt til at designe web ?

Til et nyt projekt(en annonceportal) søges en dygtig person som kan designe den grafiske del af af projektet.

Du må kunne designe hele portalens grafiske del, fra oplæg over alle grafiske elementer til det logo som skal ingå på sitet.

Du må gerne være ung/studerende, men skal dog være i stand til at kunne lave flot og funktionelt design til de forskellige sektioners grafiske profil.
Målgruppen for den samlede portal er i alderen 12 - 80 år fordelt på forskellige sektioner.

Du må ligeledes være i stand til, at samarbejde med, især den ene af projektet initiativtagere, som samtidig står for den endelige programmering af sitet og dets databasedrev.

Da projektet er opstartet for begrænsede og private midler kan vi ikke betale et webbureau's takster.
Vi er derfor kun interesserede i henvendelser fra enkeltpersoner som ønsker dette som supplement til det daglige job eller studie.

Jobbet er et fritidsjob og kan udføres hjemmefra via e-mail.

Henvendelser skal, for at vi kan vurdere dem, indeholde din alder og dine kvalifikationer(behøver ikke være uddannelsesmæssige) samt referencer fra tidligere projekter.
Du bør ligeledes angive din forventede timeløn.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. juni 2003 - 20:59 #1
OK, lyder fint - har du en email adr. vi kan kontakte dig på ?
Avatar billede mrscoop Nybegynder
30. juni 2003 - 21:00 #2
ups, info@rayban.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
01. juli 2003 - 00:27 #3
Mail sendt :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
01. juli 2003 - 10:47 #4
Mail sendt herfra også ;D
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. juli 2003 - 12:09 #5
mail sendt
Avatar billede md_craig Nybegynder
01. juli 2003 - 12:56 #6
Mail away
Avatar billede zambezi Nybegynder
21. juli 2003 - 10:38 #7
Prøver også lykken! Tjek din mailbox!