Avatar billede cax Nybegynder
28. juni 2003 - 15:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bin/ cue filer

hej hvor dan bruger man bin og cue filer...? jeg har nero burning.. men jeg kan ikke få det til og blive til en fil
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
28. juni 2003 - 15:58 #1
Hent daemontools. Der kan du åbne dem...
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
28. juni 2003 - 15:59 #2
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
28. juni 2003 - 16:00 #3
svar :-)
Avatar billede macho Praktikant
28. juni 2003 - 16:21 #4
Avatar billede cax Nybegynder
28. juni 2003 - 17:30 #5
ok jeg er nok bare dum... men jeg kan stadig ikke hitte ud af det!
Avatar billede macho Praktikant
28. juni 2003 - 18:30 #6
Nå, men når du vil brænde en cd ud fra et "image" kan man gøre dette ud fra flere formater. Ét af disse formater er i .cue med en tilhørende .bin fil. Når du starter Nero, skal du klikke på "Filer" og vælge "Brænd image..." (eller på engelsk: "Files" - "Burn Image...". Herefter klikker du på din .cue fil og Nero guider dig så igennem brændíngen af din CD.

Håber vejledningen er forståelig og ikke mindst er det du har brug for... :-)
Avatar billede macho Praktikant
30. juni 2003 - 01:25 #7
Hva' så cax? Ka' du hitte ud af det?
Avatar billede kick Nybegynder
22. juli 2003 - 23:39 #8
Hent Blindwrite den kan klare BIN/CUE som en leg...

www.blindwrite.com

Jeg bruger det selv og det virker og er meget nem at bruge