Avatar billede xantom Nybegynder
27. juni 2003 - 21:04 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på 381.dk

Hejsa..

Siden er ikke helt færdig endnu, men da det kun er indhold og ikke design der mangler ville jeg gerne have jeres mening om designet..

http://www.381.dk

takker..
Avatar billede bredker Nybegynder
27. juni 2003 - 21:07 #1
ret kedelig
Avatar billede jacobjorgensen Nybegynder
27. juni 2003 - 21:53 #2
Ja det er nok lidt kedeligt men lidt udmærket design
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. juni 2003 - 22:19 #3
jeg må nok indrømme... jeg vil godt slutte mig til de andre... ja den er lidt kedelig at se på... men jeg synes nu med hensyn til navigering så synes jeg den er ok... den er meget nem at navigere rundt i...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. juni 2003 - 22:19 #4
men mit førsteindtyk var kedelig.. tror lidt det var pga. de fonts du har valgt og farverne...
Avatar billede genixdk Nybegynder
28. juni 2003 - 19:44 #5
Cant believe it... okay jeg vil kalde din hjemmeside et håndværker tilbud... Indforstået at det er en virkelig flot fasade, men indholdet er da lige nul. Det er ikke en side man kommer igen på... og hvorfor skulle man, når man har downloadet din flotte wallpapers så har man vist set den side. Ellers flot design men er personlig ikke stor fan a intro sider, syntes det er spild af tid.. Men det ene skal jo passe med det andet. 10 stjerner for design. 1 for indhold
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 16:40 #6
Jeg må sige det som det er... Det er kedeligt. Der er et par forskellige farver, det fungerer godt men en smule almindeligt... Jeg syntes din skrift der er hakket er fed. Men den står alene, og måske vil et par billeder, evt. grafisk hjælp til sitet, hjælpe på udholdenheden... :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. juni 2003 - 19:32 #7
;) så kedelig er den da heller ikke. Dit layout er meget KISS. Syntes faktisk det er flot. Ikke en masse blinkende skrammel og farvelade ;)

Din Links side. Her kunne du med fordel bruge lidt større linieafstand. Som det er nu flydder det hele sammen, og er svært at læse.

Din menu er lidt gnidret - men det skyldes jo selvfølgelig den font du har valgt.

Men hvorfor har du egentlig valgt at man skal klikke på et link for at komme til din forside ? Ville være ok hvis der var en eller anden intro, men sry syntes den nuværende er lidt unødvendig ;)
Avatar billede xantom Nybegynder
12. juli 2003 - 00:11 #8
kedelig, hmm.... Jeg gik efter minimalistisk.. oh well :)

Jeg tror jeg følger jeres råd og fjerner intro siden.
Tak for jeres input.