Avatar billede kolzie Nybegynder
27. juni 2003 - 20:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Search results dukker konstant op

Hej.

Jeg lider af et ekstremt 'træls' problem med Windows XP. Når jeg er i IE, dukker konstant "Search-vinduet" op. Og jeg mener konstant. For det er ca. hvert 10 sekund. Hvad er det er galt, og hvad kan jeg gøre?

Det samme sker, når jeg er inde i spil & programmer. Så er det bare "Search Results" der dukker op i tusindvis af vinduer. Er det en virus, eller noget med genvejstaster, eller hvad er det? Har ikke så meget meget forstand på det område. Derfor også de 200 point, da det mildt sagt er et, undskyld udtrykket, PISSE IRRITERENDE problem.
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 20:56 #1
For at eliminere virus og andet snavs, så prøv at onlinescanne din PC.
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede kolzie Nybegynder
27. juni 2003 - 20:58 #2
Det skal lige siges, at det tager enormt lang tid for mig at skrive indlæg, fordi det konstant dukker op. For når jeg skriver, sker det stortset hvert 2. sekund!! Den er helt gal. Men stadig. Selv når jeg ikke skriver, er det, som skrevet, hvert 10. sekund lortet dukker op.

Jeg har også forsøgt at genstarte, selvfølgelig.
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:03 #3
Husk inden scanning at slå systemgendannelse fra.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:04 #4
Det er vel ikke noget så simpelt som en tast der hænger på dit tastatur?
Avatar billede kolzie Nybegynder
27. juni 2003 - 21:07 #5
Slå systemgendannelse fra??

Og nej, det er det selvfølgelig ikke.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juni 2003 - 21:07 #6
Kan det være Ad ware. Prøv at download, installer, updater og scan med ad Aware fra www.lavasoftusa.com. se også på http://www.spywarefri.dk/ for oplysninger og downloadable software
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:08 #7
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:08 #8
Mit sidste link var til at slå systemgendannelse fra.*S*
Avatar billede kolzie Nybegynder
27. juni 2003 - 21:14 #9
Tak til fromsej. 2 fluer blev slået med ét smæk. Jeg kom endelig af med search-vinduerne.

Det var "lop.com", den var gal med. Ved ikke hvorfor, for jeg har haft det program i lang tid - det er i øvrigt et meget irriterende program. Derfor var det også en stor lettelse, samtidig at komme af med dét.

Så hvis du lægger et svar...
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:20 #10
Det gør jeg da, og noterer lige at Lop også er skyld i det stunt der.
Hvis du vil læse lidt om Lop, så er der et link her:
http://www.doxdesk.com/parasite/lop.html
Gå ind på http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm , og hent Spywareblaster, Spywareguard, IE-Spyad og cookiewall.
Evt. også Browser hijack blaster, så er du godt beskyttet.
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 21:43 #11
Tak for points.*S*