Avatar billede briee Nybegynder
26. juni 2003 - 14:31 Der er 1 løsning

Beskæring af billeder taget med digitalkamera til fremkaldelse

Hejsa

Er der nogen, der kender et godt program til beskæring af billeder taget med et digitalkamera i formatet 3:4 - beskæring til 2:3 (fx til 10x15 billeder).

Evt. et program, der kan køre automatisk (batch) - evt. med mulighed for at man "semiautomatisk" selv kan vælge hvilken del af billedet, man ønsker.

Programmet skal helst være free-ware el.lign.

/brian
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. juni 2003 - 14:33 #1
Ifanview - helt gratis

http://irfanview.com/