Avatar billede martinus197329 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke værktøjer er brugt?

www.poweryoga.com

Hvis man skulle lave sådan en side her.
Hvilke programmer skal man så beherske, hvis man skulle komme rigtig tæt på??

Anyone?
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:14 #1
Og kan man forresten se et sted hvad der er brugt af HTML editor hvis man kigger efter i kilden?
Avatar billede cdc Novice
26. juni 2003 - 08:46 #2
Det er lavet i Dreamweaver bil jeg mene, da den har denne inde på siden som fortæller at der er brugt en taplate: InstanceBegin template. Læs mere her: http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/dynamic_templates.htm
Ellers er der brugt et billedbehandlings program som PSP eller PS....
Avatar billede cdc Novice
26. juni 2003 - 08:47 #3
Ellers kan du se hvad udvikleren selv skriver om siden:

Bryan Kest's Power Yoga
Yoga studio and online store (redesign); creation, PHP / MySQL and JavaScript coding, database design and management, admin module, and ongoing site maintenance - 2003
Avatar billede cdc Novice
26. juni 2003 - 08:48 #4
og læs i bunden her hvad hun ´bruger af værktøj til at designe:

http://www.anissat.com/resume.html
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:56 #5
Nå så han har jo slet ikke lavet den selv:-)
Men tal for hjælpen cdc
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:56 #6
tak even
Avatar billede cdc Novice
26. juni 2003 - 08:59 #7
;o)