Avatar billede 123 Nybegynder
22. juni 2003 - 22:02 Der er 2 kommentarer

FTP version 5.0 (velkomst besked)

Hvordan får jeg den FTP-server der er indbygget i IIS5.0 til at fortælle brugeren hvor mange MB plads der er ledigt på hans webhotel, når han logger ind?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. juni 2003 - 22:12 #1
mener du sådan en popup?
eller bare så man kan se det i FTP programmet (diskquota)

Bruger du diskquota til at bestemme hvor mange Mb en bruger har?
Avatar billede 123 Nybegynder
23. juni 2003 - 23:54 #2
Bare så man kan se det i FTP-programmet.
Hvordan finder jeg ud af om jeg bruger diskquota? Kan man da gøre det på andre måder.