Avatar billede xx007x Nybegynder
22. juni 2003 - 21:11 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

hvordan for jeg porno væk

hej jeg har været inde under lidt frække sider og jeg er ikke så god til engelsk så jeg ved ikke om jeg skal sige ja eller nej til alle de fucking poup vinduer på de frække sider, og nu har jeg en exstra linie i toppen af skærmen med xxx vidios for teenager xxx sides.

findes der et pogram man kan downloade gratis som gør at det ikke kommer fucking popup vidur osv.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. juni 2003 - 21:13 #1
hent ad-aware
www.spywarefri.dk
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:14 #2
Du kan hente denne http://www.panicware.com/ popupstopper den gratis version
Avatar billede xx007x Nybegynder
22. juni 2003 - 21:15 #3
der kommer ikke noget når jeg trykker på linket
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:15 #4
Eller Spybot samme sted.*S*
Hvis det ikke hjælper, så hent Hijackthis, kør programmet og smid logfilen herind, så skal vi nok få has på skidtet.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18 -Hijackthis
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#gennemsnittet - Ad-aware
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside - Spybot
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:15 #5
Eller denne spyware fjerner http://spybot.eon.net.au/ som er uhyre effektiv eller den ovennævnte ad-aware
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:16 #6
Det går hurtigt her :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:16 #7
Du slipper ikke af med det med en Popupstopper, der er kun de programmer Rkhdk og jeg foreslår der hjælper.
Avatar billede xx007x Nybegynder
22. juni 2003 - 21:16 #8
hvor downloader jeg popup stopper
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:17 #9
http://www.panicware.com/ popupstopper den gratis version
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:18 #10
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:19 #11
Hvis det fjerner dit problem så er jeg overrasket.
Den xxx linie du har, er ikke så nem at slippe af med.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:20 #12
For at komme af med den exstra linie i toppen af skærmen med xxx skal du bruge et af de andre værktøjer
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:21 #13
Blueyed1>>Ja, derfor undrer det mig også, at dit svar blev accepteret så hurtigt, men OK det bestemmer spørger jo. ;o)
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:22 #14
Fromsej>> Det er jeg enig med dig i :-)
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:24 #15
sikkert en ny bruger
http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:25 #16
næsten ny *S*
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:26 #17
skal han ikke have den gode pakke, med cookiewall...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:27 #18
Jo, men jeg ville nu gerne have fjernet alt snavset først.*S*
Avatar billede xx007x Nybegynder
22. juni 2003 - 21:28 #19
tak for svaret
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:30 #20
ja det er jo klart, lad ham komme med den log først, få renset ud, og så ind med dem bagefter
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:33 #21
>xx007x, du skal hente programmet hijackthis fra www.spywarefri.dk
fylder kun 150 kb. køre det og lægge den log du får herind, så kan nogle  eksperter kigge på den, så du kan komme af med dit smuds. nemt for dig, andre gør arbejdet for dig
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 21:34 #22
c-holst>>Hvis du har mod på det er der en rimelig stor log her:
http://www.eksperten.dk/spm/367874
Sorry for spam.
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 21:48 #23
jeg har før oplevet noget lignende. jeg kunne ikke slette et eller anden, men da jeg havde lukke for et kørende program ved hjælp af ctrl alt del kunne jeg godt slette den.
Det var i en tid hvor jeg tankeløst surfede rundt uden at interessere mig for banale ting som sikkerhed... jeg er nu blevet temmeligt meget klogere.
prøv nogle af de ting der er foreslået, og ellers www.spywarefri.dk
der er mange gode programmer, som kan ryde op på din pc. og tror jeg godt du kunne trænge til. når du så har en helt rem pc, evt efter en formatering vil jeg anbefale denne pakke, som virkelig er effektiv. Jeg har meget lidt smuds, en enkelt ting i ny og næ.

spybot som foreslået eller adaware
iespyad
alurias spywarescanner
hijackblaster
spywareblaster
cookiewal

fx kombineret med avg antivirus og en onlinescan ind i mellem
alle disse progs er gratis og fås via ovenstående link, og det er selvfølgelig ikke noget jeg selv har fundet på, men jeg udbreder det gerne alligevel