Avatar billede donnieb Nybegynder
22. juni 2003 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sort multifunktions printer søges!!

Jeg har ledt efter en multifunktions printer i sort fordi, den selvfølgelig skal passe til resten af min computer! Men udbudet er nok ikke af det største jeg har set. Faktisk har jeg slet ikke kunne finde nogen?
I øvrigt har man jo hørt så meget om disse multifunktions-maskiner, at de ikke er særlig gode og ikke virker efter hensigten? Det er ikke noget jeg kan, eller har fået bekræftet, om det er enkelte producenter eller hvad? Dette er så også en del af mit spørgsmål, altså om der er nogle producenter eller enkelte modeller man bør undgå??

På forhånd tak!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. juni 2003 - 16:44 #1
Jeg har en HP G55 multimaskine.
Den kører sq rigtigt godt i alle funktioner,så den kan anbefales.
Det gælder nu nok alle HP produkter :-)
Men den er grå som alle de andre.
Avatar billede bredker Nybegynder
22. juni 2003 - 16:54 #2
du kan jo evt trække en sort film på
Avatar billede thill Nybegynder
22. juni 2003 - 23:16 #3
Hewlett Packard LaserJet 3330MFP. Den er ikke 100% sort, men nærmere grafit farvet.
Avatar billede thill Nybegynder
23. juni 2003 - 13:55 #4
www.Dell.dk/mmv-periphereals der kan du finde Lexmark X75 & X5150 som begge er blevet indfarvet i Dell's MidnightGrey farve. Det er vist det tætteste du pt kan komme.
Avatar billede nuller Nybegynder
23. juni 2003 - 21:27 #6
Min gamle hp r45 kører som en drøm og alle dem jeg kender der har "all in one" printere kører bare deruda,
just my 2 cents..michael
Avatar billede yesyes Nybegynder
23. juni 2003 - 21:28 #7
overvejet at skille den ad og give det hele en god gang maling?
Avatar billede donnieb Nybegynder
25. oktober 2003 - 12:28 #8
Ha ha mange kreative bud hva... men tak for budene!