Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 13:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

mp3's via. usb!

jeg har en mp3 afspiller, og et usbkabel.. hvordan overfører jeg sangene til mit MM kort.. er der et program jeg kan downloade?

ps. jeg har Windows xp prof., men der kommer ikke noget automatisk op når jeg sætter der i usb porten?!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. juni 2003 - 13:46 #1
så skla du installer driverne
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. juni 2003 - 13:46 #2
skal
Avatar billede dragen Nybegynder
22. juni 2003 - 13:47 #3
Og du har prøvet at åbne stifinder og se om der er en ekstra "harddisk"...?
Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 13:54 #4
der er ingen ekstra harddisk og hvordan instalere jeg driverne! jeg har ingen software dertil!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
22. juni 2003 - 14:23 #5
Hvilken mp3 afspiller har du??? det er ligesom RET vigtigt for at vi kan svare på dit spørgsmål. Men JA du skal bare have de rigtige drivere som formentlig kan hentes på producentens hjemmeside. Hvis du nu skriver hvilken mp3-afspiller du har kan vi jo hjælpe dig med at finde dem. Efter at have installeret driverne vil der nemlig komme en ekstra disk i "denne computer"... E eller G eller F eller noget... så kan du bare smide sange overpå medmindre du har et program til mp3-afspilleren der gerne selv vil overføre dem. Forudtaget at du har forbundet computeren med mp3-afspilleren via usb kablet. :)
Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 15:00 #6
Jeg har en Pogo-smartphone.. og jeg sætter et usb kabel ind i computeren og videre til en dims jeg sætter MM kortet i.. men som sagt sker der intet!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
22. juni 2003 - 15:11 #7
pogo?  er det firmanavnet eller hvad? 2 seks jeg prøver lige at finde noget om det... :)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
22. juni 2003 - 15:17 #8
altså giv mig lige det specifikke firmanavn (jeg har ik forstået om det ER pogo eller om det er modellen) eller bare en hjemmeside... det MÅ der stå på din æske
Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 15:29 #9
det er denne her: http://www.pogo-tech.com/

håber du ka hjælpe, så er der sq points på vej til din konto!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
22. juni 2003 - 16:26 #10
altså... jeg ville ha troet at det var muligt at downloade nogle driver på hjemmesiden.. men det ser ikke ud som om de tilbyder så meget... når du plugger din nvoy finder windows så den nye hardware?
Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 16:33 #11
nej det gør den ikke.. der sker intet!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
22. juni 2003 - 17:18 #12
står der noget om at windows understøtter på den æske din dims kom i? ... den burde bare alligevel registrere at du har proppet noget i usb-porten... men det er helt sikkert fordi du mangler driverne... det er bare underligt at de ikke selv har lagt nogen ud på nettet... skriv en mail til dem på pogo-tech om at du mangler drivere og spørg om hvor man kan finde dem...
Avatar billede hr.stock Nybegynder
22. juni 2003 - 21:17 #13
Der er et udråbstegn ud fpr usb-controller i enhedshåndtering og jeg kan ikke få det væk, har prøvet at opdatere, men der sker intet!

HJÆLPP!
Avatar billede zenze Nybegynder
22. juni 2003 - 22:32 #14
Hvilket bundkort er der i din PC? Er det med SIS, VIA, INTEL NEC eller GENERIC USB-chip?
Kan du ikke finde nogetsomhelst, så læg din email adresse, så sender jeg gerne drivere til dine USB porte!
Avatar billede zenze Nybegynder
22. juni 2003 - 22:34 #15
Det er formodentlig USB 2.0 - som du ikke har installeret driverne til, og det er ret nødvendigt for at få det til at virke.
Avatar billede the_collector Novice
10. juli 2003 - 15:40 #16
Hvis det er USB 2.0, så husk at installere SP1 til XP først. XP understøtter først USB 2.0 når SP1 er installeret.

Hvordan går det i øvrigt med http://www.eksperten.dk/spm/353823?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
19. juli 2003 - 00:06 #17
tak for points :)