Avatar billede hestenhenning Nybegynder
19. juni 2003 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Knækket antenne på trådløst netkort, kan ståltråd erstatte den?

Jeg har et trådløstnetkort http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=13448 , hvor den grå del af antennen er knækket af (se link med billede), men det sidste sorte er intakt, og ledet der fører til selve netkortet er ikk beskadiget. Den sidste sorte del kan du skrue af, sammen med det grå, hvis det sidder på ;-)
Jeg ville vide om noget ståltråd, kan det erstatte det sidste stykke af antennen, som man kan på en radio, ved at vikle det omkring???? Eller er det ikk advanceret nok??
Eller skal jeg have fat i en ny antenne???
/Thomas
Avatar billede kenp Novice
19. juni 2003 - 21:55 #1
jeg ville ihvertfald råde dig til at købe en ny antenne, i stedet for at forsøge at få det til at køre ordentligt med et stykke ståltråd!
Avatar billede kenp Novice
19. juni 2003 - 22:00 #2
på dette link nede i bunden kan du se forskellige antenner!

http://www.dlink.dk/products/PCategoryWire.asp?ProductCategory=Wireless

du skal gå efter en antenne som har "reverse sma" det hedder det lille stik som antennen skal sættes på
Avatar billede kenp Novice
19. juni 2003 - 22:02 #3
ups var et svar
Avatar billede hcm Nybegynder
20. juni 2003 - 10:24 #4
Ellers ring til D-Link Danmark, og hør hvad de siger... 4396 9040