Avatar billede hestenhenning Nybegynder
19. juni 2003 - 14:18 Der er 1 løsning

Bedste ram til at nå højeste hastidheder via OC??

Det er et både et "normalt" Hardware spørgsmål og et oc, men har valgt at placere det her, da der er fleste brugere der kan svare ;-)
Jeg har lige købt et Asus P4P800 og det skal oc'es, men jeg vil gerne have de bedste ram der er på marked.
Jeg ved OCZ er gode, men der er noget der undrer mig. Deres nye 3700 GOLD serie er billigere end deres ældere 3700 EL Platinium serie, men hvad er så bedst??? Eller er OCZ "gode" nok???
/Thomas
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
19. juni 2003 - 18:42 #1
Det var sløvt, nu har jeg bestilt 2x256 OCZ 3700 GOLD til 1550 hos pc-memory-upgrade.co.dk .
/Thomas