Avatar billede ferstin Nybegynder
19. juni 2003 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SMS til e-mail fungerer ikke

Jeg forsøger at sende en e-mail fra min mobiltelefon ved at sende til sonofons centralnummer (40900093) og skrive e-mailadressen efterfulgt af et mellemrum, og så teksten.

Min telefon er en SonyEricsson T68i, har abonnement hos sonofon, hvorfor virker det ikke?
Avatar billede mcdanish Nybegynder
23. juni 2003 - 15:47 #1
Desværre er email gateway'en som konverterer sms til email og den anden vej lukket hos Sonofon. Jeg er lige kommet hjem fra USA og fik et Sonofon Taletidsnummer FORDI det står i deres folder om talatidskortet at det VIRKER. Men efter utallige henvendelser til Sonofon fik jeg endelig at vide at det da var lukket for et stykke tid siden, de ville bare bruge de foldere med taletidskortene inden de trykte nye?!?!?!?!
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. juni 2003 - 15:48 #2
mcdanish> Det er da træls når man oplever det, men tak for info!
Avatar billede mcdanish Nybegynder
23. juni 2003 - 15:53 #3
Velbekomme. Skift til et TeleDanmark taletidskort eller abonnement, deres system kører stadig, man skriver som du sagde emailadressen først i en SMS, derefter selve emailen, og sender det til nummer 200... Og VIPS har du sendt en email. Desværre er TeleDanmarks minutpriser på talatid HORRIBLE.. men det virker ;=)))
Avatar billede sms4all Nybegynder
10. juli 2003 - 01:11 #4
Det er for dyr en løsning hvis det er til én person, men er det f.eks. til et firma, findes der en løsning der hedder SureSMS (www.suresms.dk). Den kan det du ønsker - og meget mere.
Avatar billede canedo Nybegynder
10. juli 2003 - 08:11 #5
okay, tak for debatten! Jeg overvejer at prøve at logge mine kolegaer til at købe en form for sms-virksomhedsløsning, men ved endnu ikke hvilken der er smartest.
Avatar billede ferstin Nybegynder
11. juli 2003 - 08:17 #6
Jeg lukker for nu, tak for info.