Avatar billede wilweb Nybegynder
18. juni 2003 - 22:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

www.buydomains.dk

Er der nogen, foruden mig der har problemer med www.buydomains.dk
Avatar billede supernewbie Nybegynder
18. juni 2003 - 22:46 #1
tjaa siden kan ihvertfald ikke vises :D
Avatar billede wilweb Nybegynder
18. juni 2003 - 22:48 #2
kan du se www.willi.dk eller www.gizom.com ????
Avatar billede dmcn Praktikant
18. juni 2003 - 22:48 #3
De er nede og har snart været det i et døgn. :|
Avatar billede s_kjaer Praktikant
18. juni 2003 - 22:48 #4
Prøv at søg på Buydomains... Der har været oprettet flere lign spm. idag
Avatar billede wilweb Nybegynder
18. juni 2003 - 22:50 #5
Ok takker!
Avatar billede fcs Novice
19. juni 2003 - 20:27 #6
Jeg havde også problemer med dem og deres support er absolut ikke den bedste. Husk at lukke spørgsmålet ;-)

(At jeg først kommenterernu, skyldes at jeg ikke har vidst at dette spørgsmål var oprettet fordi jeg ikke fik nogen mails på grund af FU**ING BUYDOM***.DK; SOM IKKE KAN NOSSE SIG SAMMEN TIL AT FÅ ORDEN PÅ DERES TING!!!!! Ah, det var rart.... Nu skal jeg nok opføre mig ordenligt resten af aftenen ;-)
Avatar billede wilweb Nybegynder
19. juni 2003 - 21:08 #7
lukker! Måske får man en e-mail fra buydomains en dag der forklarer hvad der fik deres servere til at være nede i næsten 2 dage!
Avatar billede fcs Novice
19. juni 2003 - 21:12 #8
De skrev om et smadret fiberoptisk kabel til mig, samt mislykkedes forsøg på at route trafikken udenom det iturevne kabel... Aner ikke om det passer - det er bare for ringe ligegyldigt hvad grunden er!
Avatar billede wilweb Nybegynder
19. juni 2003 - 21:14 #9
Ja, og for mig en grund til ikke at samle mine webhotel'er hos en ISP