Avatar billede ponyboye Nybegynder
18. juni 2003 - 16:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Salgs system

jeg søger et dansk salgs system som lidt aller "den blå avis" Systemet skal være sådanne at brugerne kan indsætte et billeder, en beskrivelse og en pris samt kontakt infomationer. I systemet skal der være en lille admin del med slet, ændre, godkende. Det skal være i asp. Håber der er en der lægger inden med sådanne et, ved hvor det findes eller anden form for hjælp. Systemet skal være gratis.
Avatar billede jsc Nybegynder
18. juni 2003 - 16:50 #1
det var lidt af en opgave..
Avatar billede ponyboye Nybegynder
18. juni 2003 - 16:51 #2
okay det lyder ikke godt. Hvad mener du?
Avatar billede mastershogun Nybegynder
18. juni 2003 - 16:54 #3
Har du prøvet QXL auktion
Avatar billede ponyboye Nybegynder
18. juni 2003 - 16:54 #4
der skal ikke være noget kategori eller det behøves ikke. Der må godt være sådanne at der skal oprettes en profil for at sælge og måske et eller andet med at køber skriver en besked til sælger og så sælger skal logge ind på sin profil for at se den.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
18. juni 2003 - 16:55 #5
det er jo til min egen side. jeg forstår ikke hvad du mener
Avatar billede mastershogun Nybegynder
18. juni 2003 - 17:02 #6
Er det en hjemmeside du selv vil lave
Avatar billede ponyboye Nybegynder
18. juni 2003 - 17:05 #7
ja
Avatar billede jsc Nybegynder
18. juni 2003 - 17:11 #8
hvorfor går du ikke selv igang, det er både udfordrende og sjovt (til tider), desuden vil vi meget gerne hjælpe med problemmer undervejs. Jeg har da selv lavet alt hva jeg har på mine websider, med lidt hjælp fra eksperten i ny og næ..
Start med en plan over de sider du skal lave, og lav så alt designet, indholdet på siderne osv. og så koder du det sammen til sidst. Og hvis du ikke kan kode asp så læs de tutorials inde på www.html.dk det er en rigtig god guide!

/jsc
Avatar billede ponyboye Nybegynder
08. december 2003 - 22:04 #9
lukker
Avatar billede ponyboye Nybegynder
08. december 2003 - 22:04 #10
jeg har selv lavet det