Avatar billede 123 Nybegynder
18. juni 2003 - 00:27 Der er 3 kommentarer

Se hvad der gemmer sig bag asterix

Jeg har brug for at få løst ét af følgende to spørgsmål:

1) Et program der kan vise hvad der gemmer sig bag ****, når dette erstatter en kode. Jeg har haft sådan et program før, men kan ikke finde den diskette det ligger på.

2) En forklaring på hvordan man kan se de enkelte sites kode når man som administrator har fuld adgang til en computer med Win2K og IIS5.
Avatar billede hub Nybegynder
18. juni 2003 - 00:53 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juni 2003 - 08:40 #2
2)som jeg husker det, kun ved at kopiere de krypterede filer og køre dem gennem et crackeværktøj
Avatar billede 123 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:51 #3
hub >> Den viser kun koder i popup-bokse. Jeg har brug for også at kunne se hvad der gemmer sig bag *** på en alm. hjemmeside.
bufferzone >> Har behov for en mere konkret løsning.