Avatar billede mikael_c Nybegynder
17. juni 2003 - 17:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges!

Hej Eksperter!

Har i hele sidste og denne uge haft gang i et stort projekt om at starte en stor side op, har selv flettet designet sammen (dvs. html, billeder/grafik, og diverse scripts er på plads), dog mangler jeg stadig en dygtig php-programmør, som måske allerede har et lign. scripts liggende som jeg går og mangler, eller har lyst til at kode et. I tænker vel allerede i de økonomiske rækker, det skal dog siges at jeg ingen penge selv tjener på dette - jeg taber faktisk hver måned en del penge, DOG kommer sitet til indeholde PR som måske udover at skubbe mine udgifter lidt op, også give dig en løn for det du har gjort.. Vil dog intet love!!!
Har valgt at tage selve sitets emne og grund op, da der måske var flere der meldte ud efter information!
Hvis du vil vide mere bedes du sende en mail til mig på min e-mail adresse: divazion@mail.com !
Og hver venlig at tage dette seriøst da både jeg selv og projektet er %100 seriøst!
Glæder mig til at høre fra jer!

MVH
Mikael Clemensen
Danmark
Avatar billede kr-data Nybegynder
17. juni 2003 - 18:00 #1
Jeg vil sq gerne!
Avatar billede mikael_c Nybegynder
17. juni 2003 - 18:00 #2
Der skulle rigtig stå: "Har IKKE valgt at tage selve sitets emne og grund op.."
Avatar billede mikael_c Nybegynder
17. juni 2003 - 18:01 #3
Til kr-data: så må du meget gerne sende en mail til mig hvor jeg evnt. kan se hvad du har lavet før i tiden, det gælder også andre søgere :)
Avatar billede kr-data Nybegynder
17. juni 2003 - 18:04 #4
hehe gjort!
Avatar billede kr-data Nybegynder
17. juni 2003 - 18:09 #5
Nu har jeg sendt dig en exefil med det hele, bare rolig den er scannet!
Avatar billede lojmann Nybegynder
17. juni 2003 - 18:36 #6
Mail sendt...
Avatar billede mikael_c Nybegynder
17. juni 2003 - 21:12 #7
Har allerede fået svar fra 3 som er klar, men vil gerne se lidt flere som er interesseret.. Glæder mig til at høre fra jer!
Avatar billede mikael_c Nybegynder
18. juni 2003 - 23:43 #8
Tak for alle jeres henvendelser.. jeg vil se nærmere på sagen.. men under alle omstændigheder vil jeg kontakte jer og lige fortælle hvem jeg har valgt ;)