Avatar billede -eminem- Nybegynder
13. juni 2003 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mere bas på mp3

hej jeg har lige købt en autoradio der kan læse mp3. men man kan ikke skrue specielt op for bassen på radioen så jeg tænkte om der ikke var en program man kunne redigere mp3 filer med så man kan skrue op for bassen på selve sangen(mp3 filen) og ikke på radioen?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
13. juni 2003 - 15:57 #1
Prøv DFX for Winamp http://www.winamp.com/components3/ søg efter DFX. Med den kan du editere dine mp3-filer.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
13. juni 2003 - 16:01 #2
Eller Musicmatch Jukebox. http://www.musicmatch.com Prøv ellers at søge på www.download.com
Avatar billede monir Nybegynder
13. juni 2003 - 17:33 #3
hvis du har et wave-program(cool-edit pro kan anbefales) kan du lave dine mp3 filer til wave. Når de er lavet til wave er der en stor mixer i cool edit, hvormed du kan ændre lyden som du har lyst. Derefter laver du bare wave-filen til mp3 igen.
Det skal dog siges at en af grundene til at mp3 fylder så lidt er netop at de skærer de meget høje og meget dybe frekvenser og der kommer derfor til at mangle bas og diskant.
Det kan godt være at det virker besværligt at gøre det på denne måde, men det giver et godt resultat
Avatar billede paradox Nybegynder
19. juni 2003 - 03:19 #4
Jeg kan anbefale Magix Music Cleaning lab deluxe.
Det kan alt hvad hjertet begærer til både mp3 og vinyl.
http://europe.magix.com/index.php?id=2764&type=6&no_cache=1
Avatar billede -eminem- Nybegynder
21. juni 2003 - 12:17 #5
hmm jeg har hentet dfx men hvordan gemmer jeg mp3 sangene igen i mp3 format med de nye indstillinger?
Avatar billede monir Nybegynder
21. juni 2003 - 14:12 #6
Der skal du bruge et program der kan konvetere filerne tilbage. Audio-grabber eller soundforge kan anbefales af undertegnede