Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
13. juni 2003 - 15:36 Der er 7 kommentarer

Webdesigner søges

hey søger webdesigner der vil lave en spænende hp dor vores cs clan... siden skal indeholde news system og tagwall måske login... der må gerne være nogle flotte grafiske ting så som flash og anden grafik fx logo...

du får tilgegæld et synligt reklamebanner på siden... og nej ikk som topbanner:) men et andet sted i siden fx.

håber der er en der gider bruge lidt tid på os ! :D

kontakt mig på bobbe@hongnet.dk
Avatar billede cob Nybegynder
13. juni 2003 - 15:43 #1
Altså en som gider at lave en masse arbejde gratis - den skal du nok flytte over i en Job kategori og smide penge efter :-)
Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
13. juni 2003 - 15:46 #2
ahh tror du ! der r nogle dr skal bruge noget øvelse ! den der vinder får også en masse reklame ud a d !
Avatar billede heiberg Nybegynder
13. juni 2003 - 17:08 #3
Jeg har forhørt mig hos en webdesigner, jeg kender.
Og tro mig, han var ved at dø af grin over dit "tilbud".
For det er jo ikke hver dag, man får "tilbudt" at udføre et større arbejde
ganske gratis. :-D
Avatar billede stone Forsker
13. juni 2003 - 18:33 #4
kunne også tænke mig at få lavet min bil for 200 p bare 4 paneler ny bund, Sunbean 1600 GT. *GG*
Avatar billede adflicto Nybegynder
13. juni 2003 - 20:43 #5
ja, hvad helvede skal man bruge reklame til, når i er, garanteret, en helt ukendt clan, der, garanteret, går ned om et par måneder.
Avatar billede itfc1962 Nybegynder
15. juni 2003 - 13:21 #6
Sådan noget gider man kun lave hvis det er til gavn for en selv og ikke andre - med mindre man får en sum penge for det...
Avatar billede smooth Nybegynder
16. juni 2003 - 16:02 #7
Jeg kan ikke se hvorfor der stadig er folk der tror, at man kan få noget gratis i dag.

bobbenielsen >>  Hvis du nu havde brugt 4-5 år på at blive kanon dygtig til web-udvikling, altså design og programmering af web. Vil du så bare gå ud og lave gratis arbejde ?? Nej vel ? Du har brugt 5 åt af dit liv og det er nu hvor du kan tjene dem tilbage igen..

Så glem alt det om point.. hvad skal man bruge dem til ?? Man kan jo ikke lige frem løbe ud og sætte dem ind i banken og bruge dem til at købe mad og tøj ??

Så hvis du vil have noget godt så skal du give noget for det. Og det med som nogen siger. Jamen i kan få banner plads.. Hmm drop også det..

Med venlig hilsen
Smooth