Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
13. juni 2003 - 10:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

logo for clan

hey, j mangler et logo !

størelse : w: 800 H:100 |d skal indeholde : text " Huh?!?!? " og " Clanen der ikke fatter en skid "
må også gerne indeholde lidt mere avanceret grafik, skal passe i farver til siden www.bobb3.tk

d får du for logoet :

Reklame banner på index men reklame for din HP eller what ever !

så kom bare igang med grafikken :) hehe
Avatar billede webexp Nybegynder
13. juni 2003 - 10:12 #1
du er nok klar over når den er 800 px bred så får de personer der køere 800 * 600 scroll bar i bunden på tværs
Avatar billede webexp Nybegynder
13. juni 2003 - 10:12 #2
750 px er mere normalt til et topbanner
Avatar billede donwang Nybegynder
13. juni 2003 - 10:18 #3
Avatar billede webexp Nybegynder
13. juni 2003 - 10:25 #4
http://www.webexp.lir.dk/exp/clan2_1.jpg jeg fjerner selvfølgelig mit navn hvis jeg får pointene
Avatar billede flash-man Nybegynder
13. juni 2003 - 11:16 #5
http://www.bored.dk/eksperten/huh.jpg Så har du lidt mere at vælge mellem!
Avatar billede flash-man Nybegynder
13. juni 2003 - 11:17 #6
Hvis farverne er for mørke er det fordi jeg lavede billedet på min bærbar.
Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
13. juni 2003 - 14:56 #7
jeg takker meget for de flottbannere ! men Flashman vandt
Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
13. juni 2003 - 14:58 #8
du kan lige kontakte mig så kan vi få lavet din reklame osv!
Avatar billede flash-man Nybegynder
13. juni 2003 - 20:30 #9
Er da meget beæret :)
Havde slet ikke set der var præmier på spil. Men vil da tænke på reklame-pladsen da jeg snart er færdig med (ÅRHUNDREDETS!) et nyt site, www.bored.dk

</FlashMan!>
Avatar billede bobbenielsen Nybegynder
14. juni 2003 - 09:10 #10
>flash kontakt mig på bobbe@hongnet.dk