Avatar billede esoulman Nybegynder
12. juni 2003 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE virker ikke, men icq gør?

Nå, jeg forsøger at skrive en indlæg nu i håb om at det ikke bliver lukket af de dominerende co-admins...

Jeg bor i et hus her i Århus (tre personer) og vi deler internetforbindelse, og til at begynde med var vi forbundet med to netværks-hubs og det virkede, men nu er den ene hub gået død. Så vi nu kun kører på en hub alle sammen og der kan jeg ikke komme igennem til internettet, mens ICQ og Kazaa går klart igennem mens Internet Explorer går i stå efter 5 minutter. Hvad er problemet?
Avatar billede flashmadsen Nybegynder
12. juni 2003 - 19:56 #1
Hvis du har installeret en firewall (Zonealarm eller lign) så kontrollér at den tillader adgang til internettet.

Du bør også checke om du skal bruge proxy server (Funktioner/Internet Indstillinger/Netværk/Forbindelse/Lan-Indstillinger/Brug en Proxy-server). Prøv at slå fra/til afhængigt af hvad den står til nu.
Avatar billede isojumper Nybegynder
14. juni 2003 - 00:14 #2
Opdater din Windows på Windows update.
Avatar billede esoulman Nybegynder
05. juli 2003 - 14:02 #3
Det var min udbyder det var galt med, ellers tak for hjælpen.