Avatar billede arvad Nybegynder
12. juni 2003 - 09:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Remote Desktop Connection

Hvor sender man et Remote Desktop Connection link fra i Windows XP??? under start -> ????? Eller er det et andet sted fra???
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. juni 2003 - 09:25 #1
Det du skriver giver altså ikke rigtig mening for mig.. Hvad betyder at "sende" et RDC link?

Hvis du mener hvordan man opretter det, så går du til Start>Programmer>Tilbehør>Kommunikation>Forbindelse til Fjernskrivebord.

Tryk på "Indstillinger". Så kan du sætte alt op, og klikke på "Gem som".
Avatar billede arvad Nybegynder
12. juni 2003 - 09:31 #2
Jeg er overbesvist om at man kan sende et LINK i fx en mail som den man sender linket til så kan klikke på og så på den måde "connecte" - Men det er måske ikke tilfældet???
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. juni 2003 - 10:06 #3
Når du laver en connection, kan du klikke på Options, og herefter gemme forbindelsen i en fil, som du kan sende til en anden via mail.

/J
Avatar billede arvad Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:42 #4
Jeg har selv løst sagen.

Jeg brugte www.realvnc.com
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. oktober 2003 - 12:06 #5
Jeg tror du leder efter dette:
start - help and support - Invite a friend to connect to your computer with Remote Assistance.

Dér sendes en mail til din ven(inde) med et link, som vedkommende kan trykke på, og connecte til din PC.

/J
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:00 #6
jones net> Tror du har ret. Det hedder jo så blot ikke remote desktop, men remote assistance.

JP