Avatar billede specialty Nybegynder
11. juni 2003 - 22:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges

Hej Eksperter...

Jeg skriver nu på vegne af det nye CS community FragOn.

Du kan læse vores statement her bl.a.

http://www.eksperten.dk/spm/360820

Vi har i øjeblikket en enkelt PHP programmør men da presset er ved at blive for stort på hans skuldre står vi og har brug for en erfaren PHP programmør der har lyst og mod på at hjælpe til.

Du skal have helt tjek på PHP, MySQL og det er en fordel men ikke et kræv at du har styr på HTML og javascripting.
Du skal have lyst til at gøre en indsats og hjælpe til med at starte noget stort. Du skal have lyst til at videreudbygge og have evnen til at gøre de ting færdigt du starter på og ikke mindst du skal være lidt interesseret i Counter-strike eller ihvertfald kende til det.

Du bliver en del af et crew som satser stort, som vil blive en kendt del på det danske gaming net, som arbejder hårdt og vil give de danske gamere en oplevelse.

Vi kan desværre ikke give dig nogen form for løn da vi ikke har nogen form for indtægt endnu. Men du vil få en plads blandt opstarterne og vil derfor være en del af det bestemmende crew.

Jeg vil helst ikke give adressen til vores kommende side da den ikke er blevet offentligt gjort endnu. Men hvis du er interesseret kan du godt få lidt mere af se hvis du kontakter os om det.

NB: Vores midlertidige side vi har nu har i gennemsnit over 150 unikke besøgende om dagen og vi regner stærkt med en kræftig stigning når vores nye side kommer op snarest.

Du kan kontakte os her, på jobs@fragon.dk eller på IRC (Quakenet) i kanalen #fragon (kontakt Specialty)

Jeg håber at høre fra jer :)

Med Venlig Hilsen

Specialty og FragOn Crew...
Avatar billede noget Nybegynder
11. juni 2003 - 23:10 #1
Har i ikke lavet andet end designet? (syntes det er lidt kedeligt at se på jeres "Comming Soon!" dialogboks).
Avatar billede specialty Nybegynder
11. juni 2003 - 23:35 #2
Jo designet og ca. 25% af koden bag er færdigt. Og ja comming soon er rimmelig kedelig og derfor skal den side også helst væk hurtigst muligt =)

Vores programmør har også hovedsageligt beskæftiget sig med programmering af scripts til vores CS servere og lign.

Personen vi søger skal selfølgelig også fortsætte i crew'et og være en del af det almene crew. også hjælpe til med viderudvikling og nye funktioner som gør oplevelsen bedere for brugerne...

Specialty og FragOn Crew...
Avatar billede specialty Nybegynder
12. juni 2003 - 14:56 #3
Jeg kan sige så meget nu at vi har fået sponsor og vores brug for en ekstra PHP programmør er meget høj nu.

Specialty...
Avatar billede specialty Nybegynder
13. juni 2003 - 12:35 #4
btw. du kan også som belønning få en reklame på siden. Hjemmesiden har lige nu over 150 unikke besøgende om dagen og det vil kræftigt stige når vores side kører..

Specialty...
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juni 2003 - 13:46 #5
Løn, arbejdstid, frynsegoder?
Avatar billede specialty Nybegynder
14. juni 2003 - 01:24 #6
Vi kan desværre ikke give dig nogen form for løn da vi ikke har nogen form for indtægt endnu. Men du vil få en plads blandt opstarterne og vil derfor være en del af det bestemmende crew.

Arbejdstiden er den som du selv afsætter dvs. det foregår I din fritid.

Frynsegoder: Ja du har mulighed for at smække din egen reklame på som banner og lign. Det er den eneste måde du kan få en lille smule betaling på. Ellers kan det siges du bliver en del af crew'et og vil derfor være admin på FragOn's servere og lign.

Specialty...
Avatar billede www.jesper Nybegynder
22. juni 2003 - 14:35 #7
har sendt dig en e-mail