Avatar billede freaken11 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:18 Der er 6 kommentarer

hvad er min bærbare værd

Hej jeg har en dell 266mhz, 64mb ram, 6gb HD...
Hvad vil i skyde på jeg kunne få for den på dba eller gul og gratis?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2003 - 18:22 #1
en 50'er...
ej måske 150 hvis du finder et fjols
Avatar billede driis Nybegynder
11. juni 2003 - 18:24 #2
Tja, jeg ville nok prøve at sætte den på QXL.DK auktion. Det er min erfaring, at auktioner der giver en ret god pris, hvis man ofrer et par minutter på at lave en god og troværdig beskrivelse, tilføjer et billede, osv.

Mit bud ville nok være 1500 - 2500 kr.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2003 - 18:26 #3
nårh for dælan - så ikke at det var en bærbar - ja så kan du nok godt få hvad driis siger.
Avatar billede alleykat Nybegynder
11. juni 2003 - 18:27 #4
http://www.eksperten.dk/spm/363599 <- hvad laver et link dér hertil??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juni 2003 - 18:36 #5
freaken11 => du bedes øjeblikketlig stoppe det SPAM..

Siden du er ny her, så kommer reglerne IKKE bag på dig.. dette er 1. advarsel!

Rkdhk /CoAdmin
Avatar billede ballsic Nybegynder
22. juni 2003 - 05:36 #6
Skærmen og evt. mærke er en rimelig vigtig ting at nævne. men hvis der er en "mærkecomputer" med en TFTskærm skulle du nok kunne få helt op til 3000kr. for den på auktion. for nogle er det nok at den bare kan køre en officepakke.