Avatar billede spoonrider Praktikant
11. juni 2003 - 16:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PC til TV

Hvordan får jeg pc billedet til at vise sig på mit tv.
Jeg har xp pro. Har sat ledning imellem, men får et sort hvid billede
Avatar billede jacob172100 Praktikant
11. juni 2003 - 16:58 #1
Problemet er at dit tv ikke understøtter svhs. Køb et Sandberg Colorfix eller denne:

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=4&partid=14&menuid=2&PHPSESSID=c03bfdc103d4af39159b5eda74731113
Avatar billede c-holst Novice
11. juni 2003 - 17:01 #2
sort hvid skyldes meget ofte at der ikke er valgt enten pal g eller pal b, begge danmark. kan ikke lige huske hvilken.
har du brug for yderligere hjælp, vender du tilbage, så kan du få nogle flere tips til opsætningen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 17:35 #3
Det er vel ikke et nyere philips tv ?. Kun det ene af scart tilslutningerne på sådan et fjernsyn understøtter svhs, så hvis det er sådan et, så prøv det andet scartstik.
Avatar billede spoonrider Praktikant
11. juni 2003 - 18:18 #4
Det virker ikke, jeg har prøvet pal g og pal b og skifte scartstikkene. Der er en funktion der hedder videoaotputformat under egenskaber for skærm og grafik kort, skal den bruges til noget?
Avatar billede freaken11 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:20 #5
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 19:04 #6
Har du downloadet og installeret de seneste drivere til dit grafikkort ?
Xp's indbyggede drivere er ikke rigtigt noget værd når det gælder tvout.
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2003 - 20:49 #7
hvilket grafikkort er det?
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 20:53 #8
Prøv at sætte Video-outoutformat til "Sammensat video-output".
Avatar billede micbanand Nybegynder
11. juni 2003 - 20:57 #9
prøv at lade win bestemme hvilken pal du skal bruge. Jeg havde bøvl med mit. Købte et stik fra svideo til video signal og så virkede det. Men hvilket kort har grafikkort har du? kører du over et scartstik osv???
Avatar billede micbanand Nybegynder
11. juni 2003 - 20:59 #10
-kort har.    sorry
Avatar billede spoonrider Praktikant
11. juni 2003 - 22:13 #11
jeg har kører med nvidia geforce 2 gts. Jeg kører med en tv out og lyd out fra pc og et scart stik ind i pc
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2003 - 22:33 #12
ellers kan du prøve www.tvtool.de

hvis det gør så du får farver på din skærm, så skal vi bare have finpudset dine indstillinger :)

Ellers kan du prøve at aktivere overlay på din skræm 2 (fjernsynet)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 22:50 #13
Det er slet ikke så indviklet. Kig på jacob172100's svar, og det vil løse dit problem. Dette spørgsmål blir stillet mindst 10 gange om ugen her på Eksperten. Prøv evt. med søgefunktionen her på Eksperten.... :o)