Avatar billede nobugs Nybegynder
11. juni 2003 - 11:44 Der er 7 kommentarer

Ny cpu

Hejsa...

Jeg har brug for en ny CPU, mener jeg selv, da jeg kun har 800Mhz.

Men der er jo alt det med at så skal man måske have nyt motherboard osv. Er der nogen der kan hjælpe mig med:

- Finde en god, over 1800Mhz, CPU, og hvis det er nødvendigt også et motherboard - det skal helst ikke være alt for dyrt, men det skal fungere alligevel.

På forhånd tak..
Avatar billede ducks Nybegynder
11. juni 2003 - 11:46 #1
Avatar billede ibsimon Nybegynder
11. juni 2003 - 12:21 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2003 - 12:22 #3
En 800 MHz kunne nok godt trænge til udskiftning hvis du kører
tunge ting.

Det er midt indtryk at billig best-value-for-money processor
lige nu er Athlon 2600+.

Og et bund-kort til en sådan kan også fåes rimeligt billigt.
ECS og ACorp er billige.

Hvis du er villig til at betale noget mere kan du naturligvis få
en bedre PC, men jeg har læst dit spørgsmål som at pris er meget
vigtigt.

Du kan checke priser på www.edbpriser.dk !
Avatar billede nobugs Nybegynder
11. juni 2003 - 15:25 #4
Hvordan finder jeg så et bundkort der passer til?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2003 - 15:30 #5
www.edbpriser.dk kan du søge på bundkort udfra sokkel og MHz.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2003 - 15:31 #6
Dobbelt-check lige på producentens hjemme-side at de ikke
har en fejl i deres database inden du køber.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2003 - 20:53 #7
nobugs>

Har du fået svar ?