Avatar billede bsk Nybegynder
11. juni 2003 - 09:01 Der er 9 kommentarer

Modem og Lan forbindelse?

Kan man virkelig ikke installere 2 forskellige forbindelser - modem og lan på sin pc, med win 98 og internet explorer 5, således at man kan vælge hvilken forbindelse man vil bruge, uden at man skal installere forfra?

mvh
Bsk
Avatar billede hulla Novice
11. juni 2003 - 09:50 #1
Det burde du da også kunne,..hvad er problemet ?
Avatar billede bsk Nybegynder
11. juni 2003 - 09:53 #2
Hvordan gør man ;)

Hvis jeg bruger guiden, så bliver forbindelsen jo lavet om - ik`?

Du må meget gerne uddybe, hvordan jeg skal gøre det?

mvh
Bsk
Avatar billede hulla Novice
11. juni 2003 - 09:57 #3
Du skal bare vælge "Ny forbindelse" og ikke noget med redigering
Avatar billede hulla Novice
11. juni 2003 - 09:57 #4
den overskriver ikke bare din forbindelse
Avatar billede bsk Nybegynder
11. juni 2003 - 11:27 #5
Hvorfra opsætter du den "Ny forbindelse"?

Jeg har nemlig ingen internetindstillinger i menuen start\indstillinger?

mvh
Bsk
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
11. juni 2003 - 12:33 #6
Du kan styre det i internet indstillingerne i fanebaldet Forbindelse. Der skulle være mulighed for at skifte imellem RING OP til....... eller RING ALDRIG........
Avatar billede hulla Novice
11. juni 2003 - 14:51 #7
Du går i kontrolpanelet og netforbindelser
Avatar billede bsk Nybegynder
11. juni 2003 - 16:17 #8
Nu forsøger jeg ovenstående og virker det, vil jeg tildele hulla og ng tnt 10 point hver.

mvh
Bsk
Avatar billede flashmadsen Nybegynder
12. juni 2003 - 20:02 #9
I 98 ligger modem forbindelserne i Denne Computer/Netværk via modem.
Lan forbindelsen defineres i Kontrolpanelet Netværk under TCP/IP -> PCI Fast Ethernet blaba (eller lign).

Når du har lavet de to forbindelser kan du vælge om du vil bruge LAN ved at vælge "Ring aldrig til en forbindelse" i IE/Internet Indstillinger/Forbindelse eller modem ved at vælge "Ring altid til standardforbindelsen"

En nemmere metode er at vælge "Ring op når der ikke findes en netværksforbindelse". Ingen netkabel = Den ringer op.