Avatar billede solisian Nybegynder
10. juni 2003 - 20:12 Der er 1 kommentar

Fjernet PCMCIA adopter!

Hej
Jeg har slettet ved fejl min PCMCIA adopteren fra min bærebar PC! Jeg har ikke windows XP home edition cd´erne og ved derfor ikke hvordan jeg kan skaffe PCMCIA adopteren. Er der nogen der der kan hjælpe mig med det?
Jeg har også prøvet microsoft siden, men ikke helt med success. Den er heller ikke på mit eget windows drev på harddisken. Så........
vh
Solisian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juni 2003 - 23:01 #1
Hvad er det for en bærbar pc ?
(mærke og den eksakte model)
Typisk henter man driverne på producentens hjemmeside, men mht xp og bærbar mener jeg nu at den er ret god til at have driverne selv, så du kan evt gå i kontrolpanelet | tilføj hardware | og se om guiden ikke kan finde din pcmcia adapter igen.