Avatar billede Jane Knudsen Nybegynder
09. juni 2003 - 11:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik vises ikke

Jeg har problemer med at se visse grafikobjekter i min browser (Microsoft Internet Explorer vers 6.0.2800). Det eneste jeg ser er et lille rødt kryds i øverste venstre hjørne.
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
09. juni 2003 - 12:16 #1
Hvis der er et rødt kryds, er det ikke fordi de er noget i vejen med din browser. Derimod er det selve websitet som ikke kan vise sine billeder, af forskellige grunde.
Nogengange kan du dog "fremtvinge" billedet, ved at højreklikke på billedet og klikke på: "Vis billede".
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juni 2003 - 12:34 #2
Er det en xp ?
Der følger ms virteal machine ikke med. Hvis det er dit problem kan du downloade den her :
http://www.nordea.dk/netbank/download/msjavx86.exe
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
09. juni 2003 - 12:45 #3
Fortæl et link eller 2 hvorfra du ikke kan se billederne, så skal jeg fortælle dig om det er din browser der er noget galt med, eller om det er selve websitet som der er noget galt med.
Vent ihvertfald med at installere en hel masse du ikke ved hvad er.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juni 2003 - 13:27 #4
Tjaaa.. Nu har Microsoft Virtual Machine, været en integreret del af Internet Explorer siden windows 98. Kun p.gr.a. licens-vrøvl med Sun blev den fjernet fra XP. Den er faktisk med i Servicepack 1a igen, så jeg mener stadig det vil være en god ide at installere den.
Avatar billede Jane Knudsen Nybegynder
09. juni 2003 - 14:45 #5
Hej Tonny Brandt

....det var det, der skulle til, altså installering af msjavx86. Tak for hjælpen.

Hilsen Jane
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juni 2003 - 14:52 #6
Takker for point :-)
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
09. juni 2003 - 15:11 #7
Så VAR der altså noget galt med IE 6.0? Utroligt... og dog: Det er jo MS... :-)

Normalt plejer et rødt kryds at lære lig med at der mangler et billede. Men så blev jeg SÅ meget klogere  :-)