Avatar billede jesperhl Nybegynder
08. juni 2003 - 21:39 Der er 1 kommentar

støj på MP3 afspilller

Jeg har en MP3 afspiller (Mr. Platinum) som jeg overfører musik filer til via. musicmatch jukebox programmet. Det går også helt fint bortset fra at jeg kan høre  noget støj, nærmest en susen i baggrunden når jeg aflytter nummerne. Hvordan undgår jeg denne støj!!!
VH.  Jesper
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. juni 2003 - 11:32 #1
Nu ved jeg ikke hvordan musikmatch fungerer, men kan det skyldes at du har nogle lydindstillinger skruet for højt op til at enten lydkortet eller afspilleren ikke kan håndtere det ordentligt ?