Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 17:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drive Image 2002 og Windows 2000

Installation af Drive Image kører perfekt på min Win-98, men når jeg prøver at installere den på min Win-2000, kommer fejlmeddelelsen:
”1608: Unable to create InstallDriver instance”.
Det forstår jeg ikke en lyd af.
Er der nogen, som kan give mig en fidus??
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 17:23 #1
Fejlmeddelelsen er: 1608: Unable to create InstallDriver instance. Jeg skulle ikke have sat det i apostroffer.
Avatar billede rlg Nybegynder
05. juni 2003 - 18:23 #2
prøv at kontrollér om du har "microsoft klient" installeret på din maskine. Det er den normalt ved almindelig installation af win2k.
Hvis det ikke erproblemet, så prøve at kontrollere den her artikel, den har nok løsningen.
http://support.installshield.com/kb/view.asp?pcode=ALL&articleid=Q105416
/Rasmus
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. juni 2003 - 19:45 #3
Er Drive image ikke beregnet til Ren Dos?
Jeg kender ikke ret meget til 2000, men jeg mener det kører med ntfs
Avatar billede rlg Nybegynder
05. juni 2003 - 19:51 #4
Det ved jeg ikke om man kan sige, men det er det vel på en måde. Men jeg opfattede det bare som om at det var under installationen af driveimage i windows2000 du fik fejl meddelelsen? Når du først har fået det installeret, fungere det som du kender det.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2003 - 08:00 #5
Jeg prøver at studere artiklen. Tak for hjælpen Rasmus.