Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 00:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af forsvundet mappe!

min computer er gået ned mens jeg sad og spillede cs dette har resulteret i at hele min spil mappe er forsvundet (tror nok det er scandisk der har skylden, men er det muligt at gendanne det skandisk har lavet om?)
Avatar billede skaw Nybegynder
05. juni 2003 - 00:56 #1
win xp har du prøvet at gendanne fra et tidligere tidspunkt ligger i hjælp
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 00:58 #2
Det ville jeg også have sagt som det første.

Da den foretog den scandisk, fik du mulighed for at gemme de ændringer som den foretog på disk eller andet sted - gjorde du ikke det? Men regner dog med at shaw´s svar vil hjælpe dig.
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 00:59 #3
xp???? jeg bruger win ME
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:00 #4
jeg er ikke blevet bedt om at gemme nogen ændringer!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:02 #5
Me har også gendannelses punkter. Find gendannelse Start - programmer - tilbehør - systemværktøjer Mener at det er herunder det ligger i ME. Gendan så fra dagen før at du lavede denne scandisk.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:04 #6
Mener faktisk at i ME var det første gang at man kunne gendanne sin puter fra tidligere velfungerende opsætning, så du kan helt sikkert finde det.
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:05 #7
jeg kan kun vælge at gendanne fra 00:58 idag og det er efter scandisk kørte!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:06 #8
Noget helt andet er, at det lyder vildt underligt hvis scandisk har klippet din spilmappe. Det plejer da kun at være filer den roder med. Har du prøvet at kigge i din papirkurv for at se om den måske skulle ligger der.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:06 #9
Er der ikke et tidligere punkt, det skal der være
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:09 #10
Prøv at genstarte i dos.
Skriv:
scanreg /restore <klik på Enter>
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:10 #11
papirkurven var det første jeg tjækkede, og der ligger den ikke!
der er heller ikke et tidligere tidspunkt!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:10 #12
Heller ikke hvis du tager den fra dos?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:15 #13
Hvordan går det. Jeg er træt og skal til at se dyner
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:16 #14
kan ikke starte maskinen op i dos!!!!!!!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:17 #15
Start din pc almindeligt. Derefter filer luk computeren vælg genstart fra dos
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:19 #16
det kan man ikke i ME!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 01:20 #17
Har du så ikke en boot diskette som du kan boote op på. Ellers under genstart tryk f8 og vælg at starte fra dos
Avatar billede noget Nybegynder
05. juni 2003 - 01:56 #18
har prøvet med F8, og jeg har ikke nogen diskette
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. juni 2003 - 16:29 #19
Du kan i ME
Kontrolpanelet
Tilføj/fjern prg
Fanebladet startdiskette
Opret en startdiskette
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. juni 2003 - 16:13 #20
Takker for point:)