Avatar billede texas2 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:23 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Romantisk restaurant i København?

Nogen der kan anbefale/ved om en hyggelig og romantisk restaurant i København?. Den bør være stilfuld og med god mad. Prisen for middag for 2 pers. inkl. vin bør ikke komme på mere end ca. 2000 kr.

Og siden ingen herinde kender mig kan jeg jo røbe anledningen; Jeg skal fri til kvinden jeg ved jeg vil tilbringe resten af livet sammen med. Restauranten bør derfor være noget ud over det sædvanlige.
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
04. juni 2003 - 19:25 #1
damn jeg e rikke fra kbh :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2003 - 19:25 #2
Har ingen bud - men ønsker dig alt muligt held og lykke med dit "prokekt" ;)
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
04. juni 2003 - 19:26 #3
ja held og lykke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2003 - 19:26 #4
prokekt = projekt :)
Avatar billede texas2 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:30 #5
Takker....

Jeg kan jo tilføje at ingen af os er fra København. Faktisk bor vi ikke engang i Danmark, så jeg er komplet clueless ang. restauranter i København. Samtidig kan jeg ikke rigtig spørge mine venner som bor i København, for de vil straks gennemskue mig, og jeg frygter sgu at de ikke kan holde kæft :-)
Avatar billede texas2 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:30 #6
I behøver ikke at have været på restauranten, bare kom med spisesteder i har hørt om, og som i ved har lidt "klasse"
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 19:39 #8
Jeg har også en kategori fra AOK - Alt Om København :

http://www.aok.dk/Copenhagen/Extern/ByensBedste2003/Restaurant/Romantisk/

Det er 5 restauranter der kommer til afstemning om at være den mest romantiske restaurant i København :)

Held og lykke

DGP
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 19:43 #9
Jeg synes http://www.restaurationen.com/ ligner en vinder. Kig under anmeldelser...

DGP
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. juni 2003 - 19:48 #10
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0006/63/10/ Den er her ret god.. Kender ikke prisen(familie) Men de blev kåret til Københavns bedste restaurant for kort tid siden
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 19:49 #11
Fangede lige en ven der ringede til en anden ven der er kok der anbefalede følgende 3.
Kong hans, Søllerød kro & Skt gertruds kælder.

Håber du finder ud af noget
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 19:51 #12
priserne kender jeg dog ikk, ved bare at kong hans plejer at væer okay pebrede
Avatar billede fcand Nybegynder
04. juni 2003 - 20:18 #13
wow - glæder mig til jeg skal prøve sådan noget :D
- men eftersom jeg er fra Odense ved jeg godt nok heller ikke noget om restauranter i KBH...

- men jeg ville da lige ønske dig held og lykke :)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
04. juni 2003 - 20:45 #14
Pierre Andre er en rigtig fin restaurant som har 1 michelin stjerne, har spist der en enkelt gang og det var et rigtig godt sted

http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0001/38/97/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. juni 2003 - 21:25 #15
Du laver selvfølgelig en 4 stjernet middag til din kommende kone.
Det er faktisk ikke så svært, men kan godt tage noget tid. :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. juni 2003 - 21:40 #16
http://www.krogs.dk
http://www.restaurantjacobsen.dk
http://www.saltrestaurant.dk/article.aspx?id=1063

Eller prøv den super kreative mesterkok Nikolaj Kirk's spændende køkken, hvis din kæreste
er til nye og spændende smagsindtryk: http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0001/38/65/cs1.html

/per
Avatar billede hhjensen Nybegynder
05. juni 2003 - 00:18 #17
The Paul i Tivoli
Eller Restaurant Gammel Strand på (Tja) Gammel Strand.
Avatar billede texas2 Nybegynder
05. juni 2003 - 06:56 #18
Takker for mange gode forslag, nu fik jeg lidt at vælge mellem.

"Kong hans", "Krogs" og "Skt gertruds kælder" er så langt nok de mest aktuelle steder.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. juni 2003 - 07:30 #19
Velbekomme! :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juni 2003 - 12:12 #20
Har du ikke været gift før, og hvordan gik middagen? Dumt spørgsmål. :-)

Skal du ikke afslutte dit spørgsmål?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 00:52 #21
Kære Riskær

Vil du ikke være venlig at lukke dit spørgsmål?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 10:48 #22
Er du taget på ferie?

/per
Avatar billede texas2 Nybegynder
07. september 2003 - 08:37 #23
Tak for hjælpen