Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2003 - 22:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installation af Xp

Jeg har fået noget nyt hardware til min spand, og derfor fromateret min harddisk. Jeg skal så installere Windows.

Jeg når til den blå skærm, hvor der står "Windows Setup" i højre hjørne.

Den spørger først om jeg vil installere nogle drivere, som jeg altid har ignoreret.
Efter den har spurgt om det sker der ikk mere. Den blå skærm med Windows setup i hjørnet bliver der bare, og der sker ikk mere.

Hvad skal jeg gøre ? :(
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2003 - 22:58 #1
formateret*
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 23:01 #2
Der er nogle hints her til installation af Windows XP og evt. problemer undervejs i installationen og hvordan de løses:
http://webguider.dk/artikel.asp?artikel=wxpinstall.pdf
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 23:02 #3
Booter du op fra din CD?
Avatar billede viciodk Praktikant
03. juni 2003 - 23:04 #4
Prøv at kopiere indholdet af mappen i386 på Cd'en til en MAPPE på C-drevet (IKKE til roden af drevet). Kald mappen oijdoe el. lign. (altså noget sludder - den må IKKE hedder Windows el. lign). Du kan kopiere filerne fra CD -> Harddisk f.eks. vha. en win 98 startdiskette. Genstart computeren og kør så WINNT.EXE i din oijdoe-mappe vha. startdisketten. Således behøver du ikke have Cd'en i maskinen ... måske dét løser problemet.
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2003 - 23:05 #5
Ja, Jeg booter op fra Cd.
og så er det den skriver : "Undersøger computeren's Hardware" Ca
Bagefter er det den kommer med den blå skærm
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2003 - 23:18 #6
schulze min helt, din artokel reddede mig ;)
Jeg brugte det punkt med at deaktivere ACPI, ved at hjælpe standard-Pc, og så kørte den

Jeg siger mange tak :)
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2003 - 23:18 #7
artikel :P
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 23:19 #8
;)