Avatar billede da-bitsch Nybegynder
02. juni 2003 - 16:20 Der er 18 kommentarer

Fjerne internet explorer titlel

Hey er der nogle her som kan svare mig på hvordan at man fjerne det der internet explorer efter sin title fx har de det her på experten lige nu står der KUN Eksperten | Opret spørgsmål
Avatar billede roenving Novice
02. juni 2003 - 16:23 #1
Du skal ind i registreringsdatabasen -- hvis du tør !-)
Avatar billede -master-d- Nybegynder
02. juni 2003 - 16:23 #2
Du kan skrive din titel imellem din <title> tags i html koden.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
02. juni 2003 - 16:24 #3
Ellers forstod jeg ikke helt spørgsmålet.
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 16:24 #4
Der står nu godt nok også "MIcrosoft Internet Explorer" her på eksperten:O)
Avatar billede cautoo Nybegynder
02. juni 2003 - 16:26 #5
hmm... hvis jeg har forstået spg.'et rigtigt vil du fjerne - MS IE som står til sidst, jeg tror mere det er en ustabilhed i IE end noget på eksperten som fjerner den del af titlen
Avatar billede da-bitsch Nybegynder
02. juni 2003 - 16:26 #6
Tjoov nu er det her  heller ikke mere jeg forstår ingen ting, men er der ikke nogen der har en kode til at fjerne det for jeg ved at det er således på nogle sider
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 16:26 #7
Men hvis du sætter en hånd hen foran, er det ikke at se;O)
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 16:27 #8
Da-bitch, det findes ikke! Du kan ikke bare ændre i browseren med en lille kode...
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 16:28 #9
yep...prøv at kigge http://www.eksperten.dk/spm/350936

samme problemstillling
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 16:28 #10
jeppejp mener dog at man kan fjerne det på sin egen maskine!
Avatar billede da-bitsch Nybegynder
02. juni 2003 - 16:28 #11
Fedt svar og hvis jeg sætter en hånd kan det være at min title forsvinder. Og jeg har faktisk en ret stor tommelfinger så hvis det er den du mener tror jeg at der forsvinder mere end bare microsoft internet explorer, men jeg vil sætte hånden over dit inlæg :-/
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. juni 2003 - 16:35 #12
lol 2-1 til da-bitch ;-)

btw jeg har prøvet at lave en MASSE &nbsp; efter min titel
for at skubbe "Microsoft Internet Explorer" ud til højre.
Det virker bare IKKE, "Microsoft Internet Explorer"  bliver bare centreret.
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 16:37 #13
Nemlig:O) Mit svar er det eneste rigtige;O)
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 16:40 #14
Så skal du godt-nok have en smal hånd...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. juni 2003 - 16:44 #15
<spam>
en strimmel tape kan også løse problemet, så kan begge hænder bruges på tastaturet ;-)
</spam>

er ikke sikker, men mon ikke det er en del af programmet, som man så ikke bare lige kan komme ind og pille ved?
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. juni 2003 - 16:59 #16
doh JA god dammit. Der er så mange der tror at de kan pille ved IE, det kan man ikke ! Du kan f.eks. heller ikke lukke et vindue uden at brugeren bliver spurgt om han vil lukke det.
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juni 2003 - 01:53 #17
lukketid?
Avatar billede fet321 Nybegynder
17. juni 2003 - 02:05 #18
Lige inden der lukkes vil jeg da lige tilføje, at det gøres i registreringsdatabasen (som tidligere nævnt).
Nærmere præcist her:
User Key: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
Value Name: Window Title
Data Type: REG_SZ (String Value)
Mere info: http://www.winguides.com/registry/display.php/62/

Hvordan det gøres med DHTML, har jeg ingen anelse om - tror slet ikke det kan lade sig gøre.

/fet321