Avatar billede mejeri Nybegynder
01. juni 2003 - 07:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskriv skærmbilled

Hej Hvem ved hvordan man udskriver et skærmbilled?.
Jeg har win xp
NM
Avatar billede 7th Praktikant
01. juni 2003 - 07:17 #1
Du kan da bare trykke "Print Screen" og så indsætte i et eller form for dokument og printe derfra. F.eks Paint. Tryk "Print Screen", åbn Paint og tryk så CTRL + V. Print så...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. juni 2003 - 07:39 #2
Hvis du kun vil printe det aktuelle åbne vindue så kan du trykke ALT+Print Screen. Kopiere det ind i Paint og udskrive det.
Avatar billede boris Mester
01. juni 2003 - 07:44 #3
I det øjeblik du trykker Print Screen gemmes skærmbilledet i hukommelsen.
Så kan du indsætte det i næsten ethvert grafisk Windowsprogram. Word, Paint, Paintshop Pro, osv.
Eneste problem er, at det er i bitmap-format, så det fylder enormt medmindre du efterfølgende gemmer det som jpg.
Avatar billede 7th Praktikant
01. juni 2003 - 15:59 #4
Lægger lige et svar...