Avatar billede it-assistent Nybegynder
30. maj 2003 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Dette Recordset kan ikke opdateres. (Fejl 3326). Access 97

Jeg får denne fejl når jeg prøver at ændre data i en tekstboks i min formular. Jeg har kigget lidt i "hjælp" fra MS, men det jeg ikke helt forstår er, at jeg i en anden formular med en anden forespørgelse på de samme tabeller i den samme database, sagtens kan opdatere data? Den eneste forskel er oprettelses tidspunktet, den der ikke kan er oprettet i dag, og den der kan er oprettet for ca. 4 år siden.
Avatar billede juks Novice
30. maj 2003 - 15:43 #1
jamen det er fordi din forspørgelser ikke er korrekt eller opbygget forkert..
prøv at ændre din data direkte i forspørgelsen det kan du nok heller ikke.
jeg tror du skal kigge lidt på din forspørgelse prøv at bygge den op påny også prøv at ændre data hvergang du har tilføjet en tabel så vil du se hvornår probæemet opstår
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:42 #2
very lilley because your recordset is NOT updateable!
If your form is based on a query then try running the query directly and see if you can enter data. If you ca´n NOT then there is your problem! Either you rrelationships are not in order or MAYBE you need a primary key.
Avatar billede juks Novice
30. maj 2003 - 18:55 #3
terry er det ikke det samme som jeg skrev :-)
Avatar billede terry Ekspert
31. maj 2003 - 09:15 #4
almost (Either you relationships are not in order or MAYBE you need a primary key.)
Dont see that anywhere :o)
Avatar billede it-assistent Nybegynder
04. juni 2004 - 16:02 #5
Tilbage igen med samme problem. Hmmmm
Kunne godt ændre data i selve forespørgelsen, men når jeg bruger den i en formular virker det ikke?
Avatar billede it-assistent Nybegynder
04. juni 2004 - 16:04 #6
Testede det jo på en ny db, og der virker det, hmmmm