Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. maj 2003 - 10:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

link mellem 2 projekter i director

Jeg har en præsentation som skal linke til et andet program lavet i director, jeg kan indtil videre kun gøre det, hvis jeg linker til kilde filen... Og det er jeg ikke så meget for!

hvordan får man director til at linke mellem to projekter, fra .exe til .exe?
Avatar billede kanding Nybegynder
30. maj 2003 - 12:53 #1
Med linker mener du at du skal over til den??
Du skal ikke kalde med endelserne. F.eks. go movie "andenMovie.dir", men "andenMovie"

Derudover så skal du vide stien til den anden movie. Gør du det?
Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. maj 2003 - 14:16 #2
hej john...

vi sidder her nede i master video, som du jo nok kender... :-)
Det du skriver virker ikke helt... Selvom man ikke skriver endelse på spørger den om hvor "andenmovie.dir" er henne.

vi har nu fået den til at linke mellem 2 filer men den kommer nu op med en boks om man vil åbne eller man vil gemme og den vil vi gerne være fri for.
lige nu ser scriptet således ud...

on mouseUp
  goToNetPage "@/QTimeTjeck.exe"
end

håber at du har en løsning...

vi ses
Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. maj 2003 - 14:17 #3
forresten hilsen

Anders & Marc

MVP
Avatar billede kanding Nybegynder
31. maj 2003 - 20:54 #4
He he small world...

Prøv:
on mouseUp
  go movie the path & "QTimeTjeck.exe"
end

Her antager jeg at filmen ligger ved siden af den projector i kalder fra.

;-) John
Avatar billede kanding Nybegynder
31. maj 2003 - 21:03 #5
Hov... det er en exe fil, den kan man ikke gå til.
Er det fordi I har en anden projector eller kunne filmen ikke bare være en protected(lukket) director film???
Hvis I gemmer Jeres film som en protected film kan I bare kalde med dette:
on mouseUp
  go movie the pathName & "QTimeTjeck"
end

For at protecte en film vælg : xtras >> update >> protect

HUSK at gem en kopi af filmen først