Avatar billede mejeri Nybegynder
29. maj 2003 - 17:01 Der er 5 kommentarer

Udskriv i pcplus

Jeg har haft økonomi regnskabsprogrammet pcplus i mange år,hvor jeg ingen udskrivnings problemer har haft,men efter jef har fået win xp og en hp printer 940 C er det umulig at udskrive æøå Der er nogen der fortæller mig at det nok ikke kan lade sig gøre ,om det er printeren eller xp ved jeg ikke,jeg mener selv det er xp.
Hvem har et godt råg?.
Avatar billede john_stumpe Nybegynder
07. juni 2003 - 16:59 #1
Det er XP du skal kigge på og det der skal ske er, at du sætter dine regional settings til DK. //Control Panel/Regional and Language Options/
Alle indstillinger på alle faneblade skal stå til Dansk og sæt kryds i feltet "Apply all settings to the ..." under fanebladet "Advanced".
Herefter genstartes maskinen og det skulle fungere.
Avatar billede mejeri Nybegynder
09. juni 2003 - 13:45 #2
Det er vel ikke lige sådan at du kan pensle det lidt mere ud?
Jeg har været inde i kontrolpanel men jeg roder lidt rund og kan ikke finde ud af hvor indstillingerne skal sættes
Avatar billede mejeri Nybegynder
09. juni 2003 - 18:02 #3
Jeg har NÆSTEN fundet ud af det ,men der er stadig problemer med stor og lille
Ø
Avatar billede coltau Juniormester
11. december 2003 - 22:36 #4
Du kan prøve følgende

Vælg startmenu - kør og skriv cmd og tryk enter.
herefter havner du i en DOS prompt
Her skriver du følgende ordret:
mode con cp select=865
og trykker enter
skriv derefter
exit
og tryk enter

Du har nu (sikkert) skiftet fra tegnsæt 850 til 865 som plejer at fikse problemet for DOS programmer.
Avatar billede amcon Nybegynder
05. maj 2004 - 17:36 #5
Er dette sp. stadig åbent?