Avatar billede alienass Nybegynder
29. maj 2003 - 10:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fjern min BG (den hvide)

fjern den hvide bg sådan den bliver trans. (unsylig) !
På:
http://www.zoox.starthotel.dk/gfx/ting/plante1.bmp
Avatar billede miss-g Seniormester
29. maj 2003 - 10:59 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2003 - 21:55 #2
Var det ok? *S*
Avatar billede flemming_hansen Nybegynder
02. juni 2003 - 04:22 #3
Ved det billede er det meget nemt at fjerne det hvide farve. Du bruger bare tryllestaven til at slette den hvide farve. Derefter bruger du save for web, og gemmer det som et gif billede med transperent baggrund. (håber du forstod det).
Hvis du skal bruge det i 3d studio max, bruger du tessalate (stavekontrol) i PhotoShop. Det billede (meget sort/hvid) gemmer du. Det billede kan du så bruge som et alpha map i 3dsmax.
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 01:24 #4
HALLO? *S*
Avatar billede snigeren Nybegynder
18. juni 2003 - 14:07 #5
alienass >> jeg forklarede dig den 28/5 hvordan du skulle gøre... det er ikke særlig svært, prøv nu lige at følge den forklaring jeg gav dig i nedenstående spørgsmål!

http://www.eksperten.dk/spm/358229

der er jo ingen mening i at folk skal bruge tid på at fritlægge dine billeder hele tiden.

/Snig
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juni 2003 - 23:12 #6
Så belastende når folk ikke lukker eller reagerer *G*
Avatar billede alienass Nybegynder
24. juni 2003 - 15:03 #7
lol