Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 14:33 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Site vurdering

Hey..

Jeg vil lige høre nogen kommentarer til www.znup.dk/1 som er et site der er lavet til fordel for mig og mine venner og andre som er interesseret i hva jeg roder med..

På forhånd tak.. :D
Avatar billede 1nsane Nybegynder
27. maj 2003 - 14:36 #1
ikke værst, men det er som om det skal stilles op på en anden måde ovre i venstre side måske med en menu eller sådan noget
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 14:38 #2
(1) Et meget enkelt og overskueligt design, med nogle gode lyse farver

(2) Synes måske at farveforskellen mellem baggrund og indholdselementer er for lille, synes du skal prøve at lave baggrunden enten lysere eller mørkere for at se hvilken effekt det vil give, tror det vil være bedre

(3) Det bliver brugt på rigtig mange sider, men jeg bryder mig ikke om at du starter med en slags nyheder om hvad der er sket på siden. Jeg kommer ind og jeg ved slet ikke hvad siden handler om, hvorfor skal jeg så vide at der er kommet nyt i opgave-sektionen. Derfor synes jeg du skal bytte rundt på HVad er znup og hvad der er sket

(4) Synes ikke fede links hører til på forsiden, smid dem ind under en links-underside

(5) Menuen virker lidt død, du kunne godt lave en lille anonym effekt på linksne når man kører over

(6) Når man klikke rpå forsiden kommer man tilbage til et helt andet design
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 14:39 #3
Har tænkt lidt på det selv.. :D
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 14:41 #4
jakobclausen>> det med forside linket kommer til at virke når designet er færdiglavet.. :D

Det med at bytte rundt på hva er der sket og hva er znup lyder som en go idé.. gør jeg strax.. :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 14:45 #5
Ja det er meget bedre.

Så synes jeg lige du skal rette så datoen står før hvad der er sket og ikke bagefter
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 14:47 #6
Nu kan jeg jo godt huske dine gamle sider...

Dette er MEGET bedre :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 14:48 #7
znup.dk >> Godt med datoen!
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 14:48 #8
exp>> Man tager vel ved lære og glemmer børne-designene.. :D
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 15:02 #9
Nåh men ellers ser det cool nok ud eller hva.. ?
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 15:03 #10
synes det er okay -- der kan stadig godt arbejdes lidt med helhedsindtrykket...
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 15:04 #11
Altså menuen eller hva..?
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 15:09 #12
Sådan generelt med det hele... den fede tekst du bruger på forsiden er ikke den samme som på de andre sider etc
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 15:33 #13
Hej, generelt en okay pæn side, syndes dog at menuen virker lidt kedlig, og syndes at det er lidt "træls" at man skal klikke først på Grafisk arbejde og så vælge en ting du har lavet og så igen klikke på et timeglas før man kan se det du har lave.... håber du forstå hvad jeg mener...

MVH
Tarik
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 15:49 #14
der vidst lige problemer på din side:
Warning: MySQL Connection Failed: Unknown MySQL Server Host 'mysql01.cliche.dk' (24) in /usr/www/znup_dk/public_html/1/config.php on line 2
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 21:43 #15
jakobclausen>> Behøver jeg at sige mere end www.cliche.dk ...?
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. maj 2003 - 23:12 #16
Hey.. hva siger i til menuen nu..?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. maj 2003 - 07:20 #17
Den er blevet bedre, den virker ikke så kedelig mere
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2003 - 08:13 #18
Jep, den er blevet bedre....
Avatar billede robotten Praktikant
02. juni 2003 - 14:14 #19