Avatar billede stry Nybegynder
27. maj 2003 - 14:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC genstarter når jeg lukker ned!

Min PC genstarter af sig selv når jeg lukker ned i windowsXP prof., og den starter windows explorer hvergang den starter op.
Jeg har kontrolleret startup, der er den ikke.
Nogen bud?
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 14:31 #1
Avatar billede ewelaast22 Nybegynder
27. maj 2003 - 14:32 #2
Har du et netværkskort i din com, hvis du har, så prøv at se om auto-wakeup er aktiveret, for så vil computeren automatisk starte hver gang den får et signal... Det kunne være en mulighed.
Avatar billede robotten Praktikant
02. juni 2003 - 10:42 #3
stry?
Avatar billede stry Nybegynder
13. juni 2003 - 17:36 #4
Beklager den lange ventetid, havde fuldstændig glemt spgs. Det var DirectCD der var problemet.
Avatar billede robotten Praktikant
13. juni 2003 - 20:06 #5
Oki. Takker.