Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. maj 2003 - 22:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tele2 ADSL tilbud

Tele2 fordobler hastigheden, til den samme pris.....

se: http://www.tele2adsl.dk
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
27. maj 2003 - 08:16 #1
Det er korrekt, men det gælder kun i 3 uger. Så skynd jer.
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:18 #2
Vare hastigheden evigt, eller går den på "normal" igen efter noget tid?
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:20 #3
Jeg er kunde hos Tele2ADSL i forvejen, og jeg bestilte en fordobling i går aftes... Nuværende kunder kan nemlig også benytte tilbudet:O)
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
27. maj 2003 - 08:21 #4
Hastigheden varer evigt, og til den pris man bliver tilmeldt til.

Dvs. 2 M/bps til 530 kr. lige så længe man ønsker det, hvis det er den hastighed man vælger.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2003 - 08:23 #5
Det er da total billigt :) Er det stabilt så nogle der ved det ?
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
27. maj 2003 - 08:25 #6
Det er stabilt.

Tele2 har sat helt nyt "state of the art" udstyr op.

Det nyeste af det nye.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2003 - 10:01 #7
okay  deres fastnet abon. ser  også lovende ud, så måske man skulle skifte det hele når man nu er igang :)
Avatar billede daniellrosenlund Nybegynder
10. april 2004 - 12:23 #8
Jeg rykker hele dynen over til Tele2 :)

Leverede de også kabel-tv ville OnCable også få en kurv at hoppe i