Avatar billede ladefoged Nybegynder
26. maj 2003 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Et godt alternativ til IPCheck Server Monitor 3.20

Hej jeg har fundet et rigtig godt program til at overvåge servere med, med det er pænt dyrt, når det bare er en hobby for mig.

Så er der noget der kender et godt alternativ til IPCheck Server Monitor 3.20

Her kan du få mere at vide om hvad ipcheck kan http://www.paessler.com/ipcheck
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. maj 2003 - 14:12 #1
her hvor jeg arbejder bruger vi Whats Up fra Ipswitch
Men det er også et program der koster penge.
Avatar billede ladefoged Nybegynder
26. maj 2003 - 18:56 #2
Ja okay det var så nok også lidt for dyrt til en hobby $999 eller 6.278,81kr med dagens kurs !!! og jeg syndes at $325 var dyrt.

Er der virklig ikke andet der ude ??
Avatar billede ladefoged Nybegynder
28. maj 2003 - 10:20 #3
Vi deler :-)
Avatar billede kijac Nybegynder
28. maj 2003 - 10:30 #4
Har du prøvet http://www.lookatlan.com/ ? freeware