Avatar billede ion Nybegynder
26. maj 2003 - 04:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ingen inbox i Outlook efter geninstallering

Hej eksperter!

Når jeg, efter at have geninstalleret, åbner Outlook og vælger en mappe, får jeg beskeden "Unable to display the folder. Microsoft Outlook could not access the specified folder location. The folder no longer exists."

Dette gælder for alt fra indbakken over kalenderen til papirkurven... Er der måske en fil hvori man kan rette nogle stinavne? Profilnavnet er skiftet efter geninstallation.
Jeg har forsøgt at tage backup manuelt såvel som med OutBack Plus, med samme resultat. Jeg har stadigvæk de oprindelige data til rådighed, da den nye installation er på en anden harddisk.

Jeg kører Windows 2000 Professional med Office XP, begge i engelsk version.

Håber på et hurtigt, brugbart svar. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 21:35 #1
Har du forsøgt at åbne Outlook ved at dobbeltklikke på pst filen?

Du kan højreklikke på outlook ikonet på skrivebordet, vælg Properties, og Tjekke at filen til din datafil er rigtig, og at der er valgt en account.
Avatar billede mile Juniormester
27. maj 2003 - 08:13 #2
Prøv flg.:

Luk Outlook
Start
Kør

Outlook.exe /resetfolders
Avatar billede ion Nybegynder
27. maj 2003 - 17:02 #3
mile: Virkede desværre ikke...
Avatar billede kampvogn Nybegynder
27. maj 2003 - 17:06 #4
se lige  dette spørgsmål som m¨åske kan hjælpe dig http://www.eksperten.dk/spm/139185
Kampvogn
Avatar billede ion Nybegynder
02. juni 2003 - 09:06 #5
kampvogn: Det spørgsmål havde jeg set i forvejen, og kunne desværre heller ikke bruge det til noget...
MEN! :)
Problemet er løst nu. Efter utallige forsøg med import af mail med både Mozilla og Outlook Express installeret, så virker lortet sgu. Spørg mig ikke hvordan, men det virker. Forhåbentlig får jeg aldrig brug for at finde ud af nøjagtig hvad der gik godt ;)

P.S.: 5 point fordi I prøvede...
Avatar billede ion Nybegynder
02. juni 2003 - 09:06 #6
Måske skulle man se at få noget søvn. Men behold I bare pointene ;)