Avatar billede juhlemanden Nybegynder
25. maj 2003 - 21:53 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

outlook 2002, blokering af bestemte filtyper

Hejsa!
Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan modtage en exe-fil som er vedhæftet.... følgende er taget fra hjælpen, men er der virkelig ikke en måde at ændre det på udover exchangeserveren..??

Vedhæftede filtyper, der blokeres af Outlook
Der findes to sikkerhedsniveauer i forbindelse med vedhæftede filer. Adgang til niveau 1-filer er blokeret og kan ikke ændres. Hvis du modtager en vedhæftet fil med en niveau 2-filtype, vil du blive bedt om at gemme filen på harddisken. Hvis du bruger Microsoft Exchange-serveren, kan administratoren tilføje og fjerne filtyper inden for begge niveauer af e-mail-sikkerhed. Hvis en filtype tilføjes på begge niveauer, behandles den som en niveau 1-filtype.

/juhlemanden
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. maj 2003 - 22:13 #1
Du kan hente et program der hedder DeTach hvor du kan bestemme hvilke filtyper den må tillade.
http://www.mcdev.com/detachxp.htm
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. maj 2003 - 22:13 #2
http://www.riversen.dk/?id=tips cirka midt på siden står løsningen på hvordan du  kan fikse det.
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
25. maj 2003 - 22:36 #3
Perfekt!
takker!

/juhlemanden
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. maj 2003 - 22:40 #4
velbekommen takker også for point:)
Avatar billede fromsej Praktikant
30. maj 2003 - 11:53 #5
<Spam>
Kig lige herind:http://www.eksperten.dk/spm/358738
</spam>
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. maj 2003 - 00:24 #6
formsej-><spam>Det var lidt af en omgang. Den Aluria er slet ikke så tosset endda. Det var et tilfælde jeg i sin tid fandt den og lagde den ud på spywarefri, men den er ret effektiv. Flot gået at i ud fra de oplysninger fandt frem til ondet.<spam> slut
Avatar billede fromsej Praktikant
31. maj 2003 - 00:30 #7
Takker for de rosende ord, det var teamwork der fik det til at lykkedes, hvilket er et stort plus ved især Viruskategorien.*S*
Aluria er effektiv, Tonnybrandt fik også en overraskelse.*G*