Avatar billede jonathan_andersen Nybegynder
24. maj 2003 - 17:04 Der er 4 kommentarer

Daemon-Tools problemer

Jeg har et "lille" problem.

Når jeg prøvet at installere et spil med Daemon-tools kommer den med en CRC-fejl.

Det betyder:

cyclical redundancy check

CRC;
metode til at konstatere fejl i datatransmissionen, ved at der før afsendelsen udregnes en checksum på de data, der skal sendes. Den beregnede værdi medsendes, og efter modtagelsen udfører den modtagende enhed den samme beregning. Såfremt det ny resultat stemmer overens med det første, må det konkluderes, at transmissionen var fejlfri.

Nogen der har et forslag til hvordan jeg kan løse dette problem? Jeg har tit før installere med Daemon tools, men så pludselig en dag skete dette....tis :)

Takker.....
Avatar billede sprutnik Nybegynder
24. maj 2003 - 17:06 #1
Enten er din bin-fil i stykker eller også er din harddisk færdig.
Avatar billede jonathan_andersen Nybegynder
24. maj 2003 - 17:12 #2
Nope, tror ikke på dit svar sprutnik! Min harddisk fejler keine!
Avatar billede sprutnik Nybegynder
24. maj 2003 - 17:13 #3
Jamen så er din bil-fil i stykker.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
24. maj 2003 - 17:13 #4
bin-fil