Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. maj 2003 - 12:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DivX lyd

Jeg kan ikke få min mediaplayer eller hvad den nu hedder til synce lyden hvis jeg springer i mine DivX og avi film... Hjælp
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. maj 2003 - 13:33 #1
hvor mange mhz er din puter på?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. maj 2003 - 14:53 #2
Jeg har selv haft problemet med windows og mediaplayer. I mit tilfælde hjalp det at afspille i den player der følger med divxcodec'et når man downloader det. Men der følger måske ikke nogen player med når man downloader til beos ?
Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. maj 2003 - 16:01 #3
Hej Rune
det er en 400MHz celeron, men jeg tror egentlig ikke den er for lille. Problemet er at når jeg springer i en film starter lydsporet helt forfra istedet for der hvor billedet er.

DivX har vist ikke lavet en player til BeOS.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. maj 2003 - 16:06 #4
er det dig, esben, din gamle kriger :)

400mhz er liiige i underkanten - men gør den det ved alle film?!
har / kan du prøve med bsplayer? der kan du sætte cpu-forbruget som du vil
Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. maj 2003 - 16:19 #5
ja, jeg har forøvrigt bestilt delene til de der winamp remote control receivere (nok til 16 stks. faktisk).

400MHz er fint nok til divx, xvid osv. i windows og i beos, men lyden i beos starter som sagt forfra, hvis man springer.
Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. maj 2003 - 16:21 #6
men jeg skal selvfølgelig ikke have andre applikationer kørende i baggrunden :P
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. maj 2003 - 16:22 #7
fedt nok mht remotedimserne!! :)

nu aner jeg jo intet om beos-systemet, men det lyder som en begrænsning på codec'sne i det system - kan det passe?!
Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. maj 2003 - 16:26 #8
faktisk downloader man divx dll filerne til windows og lægger dem i decoder-biblioteket i beos, så egentlig burde der ikke være noget der.

Det kan være jeg skal forsøge at finde mig en anden player til beos
...der er bare så forbandet lidt software til det ellers geniale OS
Avatar billede esbenrt Nybegynder
31. maj 2003 - 13:07 #9
Æv