Avatar billede bacce Nybegynder
28. november 2000 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 computere samme instalation 1 virker ikke

nu har jeg startet helt forfra på begge mine comps instaleret Apache og derefter php4 og lavet de samme ændringer i php.ini og htconf på apache
den eneste foreskel på de 2 instalationer er at på den ene comp ligger det hele på C:\\ og den anden på E:\\ ellers er det hele ens nu oxo programmerne er ens meeen alligevel står jeg på den ene comp og mangler en dll fil ved navnet odbc32.dll og så vil min php ikke køre nogen der har et fåreslag ???
Avatar billede defrost Nybegynder
28. november 2000 - 16:18 #1
Prøv at kigge på: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q140/2/55.ASP.

Jeg mener, at den fil er den del af den pakke.
Avatar billede mollevp Nybegynder
28. november 2000 - 16:22 #2
Har du installeret office/word 2000 på begge computere, det er vist der den omtalte fil findes....
Avatar billede mollevp Nybegynder
28. november 2000 - 16:23 #3
Ups skulle have været et svar :-)
Avatar billede bacce Nybegynder
28. november 2000 - 16:45 #4
defrost ved squ ikke om den var på den fil meen fandt lige en anden udvej meen du får point alligevel for en hurtig respont
Avatar billede defrost Nybegynder
28. november 2000 - 16:48 #5
Jamen, tak for det. ;)